Alla inlägg under juni 2008

Av Beatrice Johansson - 30 juni 2008 13:44

Hejsan! idag ska jag till Johanna! hoppas att det blir kul! det blir första gången som jag får se hennes nya lägenhet.


idag är det mycket finare väder än vad det var i går, iallafall här i skåne!

det blir inte så långt inlägg nu för att jag känner att jag måste gå och göra något!

skriver inget inlägg mer sen idag, men i morgon så!

puss xD

Av Beatrice Johansson - 29 juni 2008 11:00

åh, jag har så dålig fantasi ibland! nu är det ju knappast morgon längre! fast klockan e ju bara 11 xD

jaha, händer nog inte så mycket idag, ska nog mest va hemma =) nu ska jag snart gå upp och klä på mig. Är det fint väder idag? hoppas det så att man kan bada och sola lite! jag har inte blivit så solbränd =( men jag får jobba på det sen innan jag åker till italien! åh vad jag längtar!

ja, igår var jag och mamma och pappa hos inger, janne och jonna ju, riktigt kul faktiskt! vi kom dit , sen åt vi och sen spelade vi kubb ( stavning?) tre gånger! först killar mot tjejer ( alltså ; jag, inger, mamma och jonna mot pappa och janne!) så spelade vi två gånger för vi ( tjejerna) ville ha revanch! ( stavning ) sen den sista gången spelade vi familjevis, då vann jag, mamma och pappa! sen gick vi och tittade på jonnas kaniner ( skuttan och nina) sen gick vi in och åt paj med glass! gottgott =) sen spelade våra föräldrar kort men då var inte jag och jonna med för att vi tittade i såna böcker som inger skriver i vad som händer som jonna ska ha sen när hon blir gammal! det har hon gjort sen jonna föddes i 11 år nu! klistrar i foto och sånt! kul att titta i för jag e med på många foto för jag och jonna har vatt bästisar sen hon föddes typ! och det är ändå tre års skillnad mellan osss så det är kul att vi har så bra kontakt. jag har två kusinert tex som jag aldrig träffar nästan. nä nog om det!

jag måste gå och klå på mig nu! kanske inte bloggar me i dag men jag skriver nog i morgon! pus

Av Beatrice Johansson - 28 juni 2008 16:37

hej! Nu har Johanna åkt hem, jag och mamma lämnade henne på stationen. nu så ska jag snart gå upp ur sängen och göra mig i ordning, för sen ska jag ju till Jonna! det blir inget långt inlägg denna gången! ha det bra!

Av Beatrice Johansson - 28 juni 2008 10:33

hejhej! detta är alltså mitt första inlägg! hoppas att ni kommer att gilla min blogg! iallafall så ska jag berätta om vad som händer nu då:

först ifrån måndags till tisdags sov emma över här, sen på kvällen träffades, jag, emma, linnea, sofia, becki och matilda för att sen så ska alla åka nånstans på semester, och matilda åkte i torsdags, så nu ligger hon vel på stranden i italien, jag ska också dit sen i augusti! ja, sen i torsdags, så kom jonna ( min yngsta kusin) och sov över till igår och sen va vi hela dagen, sen på kvällen igår kom min andra kusin ( johanna ) och sov över till idag, så just nu står hon i dushen! och sen ikväll så ska jag, mamma och pappa till jonna igen! huh vad mycket jag har gjort/ska göra!  nu måste jag sluta skriva, vi ses sen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards