Alla inlägg under april 2009

Av Beatrice Johansson - 26 april 2009 19:59


hejhej!

ja, nu är det söndag och imorgon är det tillbaka till dagiset igen :D superkul ska det bli!

idag har jag bara varit hemma och hjälpt mamma och pappa i trädgården och tittat på vår gaaamla filmkamera, även några gamla filmer från 96-98, riktigt roligt!


ja, imorgon är det då dagis, sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra när jag inte är där, sen på torsdsag är det ju valborg, då ska vi nog till starrarp, sen på fredag är det första maj, då är vi ju lediga, sen på lördag åker vi ju till tyskland över dagen! sen på söndag ska jag nog bara vara hemma och sova ut, sen är det ju skola igen -.-


nä, nu ska jag titta på wipeout!

Av Beatrice Johansson - 25 april 2009 07:56


hejhej!


ja, nu är det helg igen :) riktigt najs.


jag praoar ju nu, det är jätteroligt! men jag saknar barnen jätte mkt nu på helgen :( dom är så söta!

som tur är så praoar vi ju nästa vecka också, sen vet jag inte hur jag ska klara mig utan dom -.-


ja, idag ska jag kanske va med jonna! hoppas att det blir av bara. nästa helg åker jag, mamma, pappa, inger, janne, jonna, cecilia, fidde, oscar, sofie och daniel till tyskland över dagen! dom vuxna ska handla sprit xD och vi barn får hänga med, det är inte särskillt kul men lite roligare blir det ju när jonna, oscar, sofie och daniel är med :D


nu har jag nog inte så mkt mer att berätta!


puss <3

Av Beatrice Johansson - 19 april 2009 13:54


hejhej!


nu har jag inte bloggat på länge, men jag hinner tyvär inte så ofta som jag skulle vela -.-

ja, igår konfirmerades man :D det va väldigt kul, nervöst, jobbigt och overkligt. men mest sorgligt, vår grupp är så härlig! och vi kommer vi aldrig att träffas såhär mer! även om vi alla går på samma skola utom en, så pratar man inte med dom i skolan.


ja, imorgon börjar prao:n, och jag har glömt den boken hemma som vi skrev upp saker i som vi skulle fråga på praoplatsen sen -.-

menmen, vi får se hur det går.


ja, jag har inte så mkt mer att säga


puss <3

Av Beatrice Johansson - 7 april 2009 21:44


Hejhej!


ja, nu är det PÅSKLOV!

det är himla skönt, sen är det bara skola en vecka och sen 2 veckor prao :D skola igen den 4 MAJ! och prao:en tillbringar jag hos johanna och "hennes" dagis :)

ja, nu är det tisdag, imorgon vet jag inte vad jag ska göra, på torsdag så kanske jag ska hjälpa emma att passa nils och på fredag ska jag nog v med jonna, lördag (påskafton) till tombritt, träffa oscar, hos att det blir kul :D sen på söndag antagligen gudstjänst, eller på fredag, måndag fira emelie hemma hos henne :)






Jag kommer nog alltid att gilla dig, men nu är nog känslorna starkare än någonsin. Du har något speciellt som gör att jag tycker om dig. Det har jag gjort länge nu och det kommer jag nog alltid att göra.

Jag kan inte säga att jag älskar dig, för det gör jag inte men jag gillar dig och du betyder väldigt mycket för mig. Jag hoppas att det en dag kan bli du och jag, men det kommer nog aldrig att ske. Jag kommer ihåg en gång i fyran när du sa att du skulle berätta en sak för mig, utan att någonannan hörde, men jag var väldigt blyg och vågade inte, vilket jag ångrar fortfarande. Jag kommer ihåg när vi efter den rasten hade lektion, att jag tittade på dig hela tiden och koncentrerade mig inte på lektionen utan bara drömde mig bort. Det var då jag började gilla dig, och det är snart 5 år sedan.

Det har kommit och gått rätt många kärlekar i mitt liv, men du har alltid stannat kvar. Du har en speciell plast i mitt hjärta, det kommer du kanske inte alltid att ha, men en lång tid framöver i alla fall. <3




Jag har aldrig berättat detta för någon, inte ens mina allra bästa kompisar, men det är något som jag gärna vill hålla för mig själv. Då kanske du tänker, varför skriver du det här då. Men detta är ett sätt för mig att uttrycka mina känslor.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards