Direktlänk till inlägg 10 mars 2009

Allt bra?

Av Beatrice Johansson - 10 mars 2009 21:26


hejsan hoppsan!

jag har inte bloggat på länge nu, men har mkt läxor, och sen hinner jag inte -.-


jag kan berätta lite om vad som har hänt ;)

i fredags var jag på komfaläger :D det var kul! fast den första gången var roligare ;) jag kom hem vid 5, dusha och byta om, sen åkte vi till jonna, inger hade kalas ;) för övrigt fyller hon år idag! grattis :D

där grattade vi henne, och oscar var också där ;) jag, han och jonna tittade på melodifestivalen och hade kuddkrig xD det var riktigt kul ;)


sen i söndags var jag bara hemma och pluggade. sen har veckan varit som vanligt ;)

i helgen ska vi ha gäster, jonna, inger & janne, karin & bertil, och dom kanske ska ta med sin hund ;) jag älskar ju hundar och jag har inte träffat den innan xD

då ska emma till sina släktingar som bor några gator bort, men jonna vill nog inte att hon kommer xD men vi får se ;)


just nu lyssnar jag på lite sånger som jag ska sjunga på sångredovisningen på fredag ;) bla, bob dylan :)


ses <3




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice Johansson - 24 november 2009 19:52

Det var typ flera år sedan jag bloggade här. Tillochmed sidan där man skriver sina inlägg har bytat design. Jag tänkte bara skriva ett litet inlääg här, eftersom jag nyss kom att tänka på att jag hade kvar denna bloggen. Ni får gärna kolla min an...

Av Beatrice Johansson - 15 juni 2009 22:22

  hejsan svejsan!   det blev till tjurasjö med emma idag, och jag fotade ankorna xd ska till emma imorn också, vi ska köpa frukost bullar till frukost, så jag ska vara där tidigt ;) sen hänger jag med henne när hon klipper sig.   nu sitter jag här e...

Av Beatrice Johansson - 15 juni 2009 14:38

    HAHA, en bild ;)

.

Av Beatrice Johansson - 9 juni 2009 21:15

  åh! jag måste skärpa mig med bloggen! nu är det snart sommarlov, ska försöka att hinna mer då! men jag kan tyvär inget lova -.- jag vill inte ha sommarlov, det känns bara som att det kommer att vara hur tråkigt som helst! alla niorna slutar och jag...

Av Beatrice Johansson - 28 maj 2009 21:32

  hejsan!   nu var det flera månader sen jag bloggade! jag har helt glömt bloggen nu med alla läxor och skit -.- men jag har det bra och livet rullar vidare. snart skolavslutning, då börjar man i nian, och alla dom gamla niorna försvinner ut på läski...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards