Alla inlägg under augusti 2008

Av Beatrice Johansson - 28 augusti 2008 17:39

hejhej!

jag var inne och kollade runt på lite sidor så kom jag på att jag inte har bloggat på jääättelänge! har verkligen dåligt samvete nu :(  men nu känns det lite bättre :)  igår hade vi "skattjakt" som lärarna kallade det.. egentligen skulle vi vara ute nästan hela dagen men det spöregnade hela dagen så vi fick vara inne ist! det tyckte jag var bra. vi skulla bl.a göra en tårta på 15 min och vi klarade det precis! och vi fick plus för att knut torkade av i vasken också :P det hade ingen annan gjort. sen skulle vi hitta saker i skolan på alla bokstverna i alfabetet, charader och där ÄGDE min grupp ;P haha, nä men vi han knappast att börja innan vi gissade rätt ;)  vi fick max påäng där. så vi hade tid över att göra det bara på skoj och inte på tid. sen fick vi räkna alla trappsteg på skolan + alla glasdörrar och det var rätt många. men det var jätte kul iaf! iaf i vår grupp, men vi får inte reda på för ens imorgon vem som vann :(


idag har det varit en helt vanlig skoldag förutom att vi hade dan i kemi och matte, han är utbildad svenska och so lärare :P och även vår mentor. så det var lite kul att  ha honom då. och vi hade vakarie på so:n också, men det var kul för att det var Caspar! har inte sett honom på hela sommarlovet!


nä nu ska jag börja göra min tyska läxa, fast jag kan det redan menmen, mamma sa att jag ska och det är nog bäst att jag gör det så att jag inte glömmer det ;) kanske hinner blogga imorgon. pussen <3

Av Beatrice Johansson - 24 augusti 2008 12:11

hejhej! nu väntar jag på emma! vi ska åka till jonna sen för att jag var där i går och då ramlade min mobil ut ur fikan , smidig som jag är ;) ja, vi ska dit snart iaf! sorry för at jag inte har bloggat men jag hinner inte! nu kommer nog snart emma, hoppas jag!. puss på er <3

Av Beatrice Johansson - 21 augusti 2008 20:04

hejhej!

idag var det ju andra dagen i skolan! RIKTIGT tråkigt!!! och det var samma sak med hampe idag igen! jag tycker verkligen synd om honom! haha xD men idag när vi gick till matsalen så var det kö att gå in som vanligt! och då tittade vi ut genom dörren och då satt han där lite längre bort helt själv! såg jätte tråkigt ut! men sen gick han faktiskt med hans "kompisar" typ en av dom sista lektionerna. men det var inte kul idag iaf! först hade vi engelska och det var väl ok, sen hade vi svenska ( ny lärare ) , det var väl helt ok det med, men sen hade vi so( ny lärare ) och då pratade vi mest om betyg hela lektionen och jag tror att jag inte kommer att får MVG i so iaf! det verkade va jättehöga mål! men det kommer nog att gå bra! hoppas jag... nä nu ska jag gå in på bdb sen ska jag titta på tv om där är nåt att se.. ha det bäst!

Av Beatrice Johansson - 20 augusti 2008 17:59

hejhej!

förlåt för att jag inte bloggade mer igår! men jag va ju med emma och linnea och jag kom inte hem för änn 8 och sen skulle jag äta sen gick jag in snabbt på datorn men jag årkade inte blogga, jag gick och la mig redan 9 för att jag var så trött.


jaja, idag var det den första skoldagen! riktigt kul faktiskt! och hampe ( hampus ) började i vår klass igen! fast jag tyckte att det var synd om honom :( men det var det faktiskt! vi skulle liksom byta platser nu när vi började. ( jag måste bara berätta så att man förstår för er som inte känner mig! hampe sutade innan jullovet första terminen i 7, till en annan skola. han fick byta för att han typ "mobbade" nån person, jag vet inte men jag skriver inga namn! men nu har han fått börja igen iaf! ) ja, vi bytade plaster ju, och då skulle oliver sitta brevid honom, och dom har känt varandra sen vi gick i 5:an. man han sa bara; jag vill inte sitta bredvd honom! jag menar, det var bara EN gång i veckan vi skulle sitta på dom platserna! så han och viktor satt på en stol! och det ville ju inte viktor, han fick ju knappast plats på stolen! och hampe måste ha blivit ledsen ju, för det han sa och det är ju inte så roligt att bli "behandlad" så första dagen! och sen på rasten så bara satt han för sig själv ingen pratade med honom! så jag tyckte synd om honom! nä, nu till något lite roligare!


på fredag kanske jag och tjejorna ska åka in till lund och se sex and the city! hoppas verkligen att alla kan! och det var en riktigt rolig dag idag! tack tjejor! det var så att efter skolan så hade jag, emma, linnea, soffe, becki och matilda bestämt att vi skulle träffas hos matilda. och vi hade jättekul! sen efter ett tag gick vi till lidl och köpte pringles! soffe och matilda åt någ mest! eller iaf soffe! men det var jättekul iaf så hoppas verkligen att det blir av på fredag! nä nu ska jag någ ringa till emma och prata om hur vi ska göra! ha det bäst! puss från en glad bea!

Av Beatrice Johansson - 20 augusti 2008 17:59

hejhej!

förlåt för att jag inte bloggade mer igår! men jag va ju med emma och linnea och jag kom inte hem för änn 8 och sen skulle jag äta sen gick jag in snabbt på datorn men jag årkade inte blogga, jag gick och la mig redan 9 för att jag var så trött.


jaja, idag var det den första skoldagen! riktigt kul faktiskt! och hampe ( hampus ) började i vår klass igen! fast jag tyckte att det var synd om honom :( men det var det faktiskt! vi skulle liksom byta platser nu när vi började. ( jag måste bara berätta så att man förstår för er som inte känner mig! hampe sutade innan jullovet första terminen i 7, till en annan skola. han fick byta för att han typ "mobbade" nån person, jag vet inte men jag skriver inga namn! men nu har han fått börja igen iaf! ) ja, vi bytade plaster ju, och då skulle oliver sitta brevid honom, och dom har känt varandra sen vi gick i 5:an. man han sa bara; jag vill inte sitta bredvd honom! jag menar, det var bara EN gång i veckan vi skulle sitta på dom platserna! så han och viktor satt på en stol! och det ville ju inte viktor, han fick ju knappast plats på stolen! och hampe måste ha blivit ledsen ju, för det han sa och det är ju inte så roligt att bli "behandlad" så första dagen! och sen på rasten så bara satt han för sig själv ingen pratade med honom! så jag tyckte synd om honom! nä, nu till något lite roligare!


på fredag kanske jag och tjejorna ska åka in till lund och se sex and the city! hoppas verkligen att alla kan! och det var en riktigt rolig dag idag! tack tjejor! det var så att efter skolan så hade jag, emma, linnea, soffe, becki och matilda bestämt att vi skulle träffas hos matilda. och vi hade jättekul! sen efter ett tag gick vi till lidl och köpte pringles! soffe och matilda åt någ mest! eller iaf soffe! men det var jättekul iaf så hoppas verkligen att det blir av på fredag! nä nu ska jag någ ringa till emma och prata om hur vi ska göra! ha det bäst! puss från en glad bea!

Av Beatrice Johansson - 19 augusti 2008 09:01

hejhej alla!

nu har jag typ vaknat för en och en halv timme sen så nu har jag precis ätit frukost! 

 idag ska jag och bada med emma och linnea :D hoppas att det blir kul! det var sjukt länge sen jag var på badet! det var typ när alla i A och B var där sammtidigt, det med "rökmarie"! det är hon som leder tobaksfriaskolor på vår skola, så hon kallas rökmarie! men det var kul då iaf!


imorgon börjar skolan, ÅNGEST, ÅNGEST, ÅNGEST!!!! jag både vill och inte vill! fast det är ju samma lärare, men vi får inte magnus i fysik utan vi får fernando!! han har vi redan i kemi och matte! och han har inte så bra "inlärningsmetoder"! men asså jag lär mig nästan ingenting på hans lektioner, så det blir att plugga som f*n hemma ist :( nä nu ska jag försöka att inte tänka på det, jag måste ju göra det bästa av den sista dagen på sommarlovet! asåå tiden går såååå himla snabbt! det käns som att det är i slutet av juli fortfarande! men det är den 19 augusti, och man börjar i skolan IMORGON! det är helt SJUKT!


oj, är klockan redan så mycket jag måste nog ta och packa badväska nu! puss

Av Beatrice Johansson - 18 augusti 2008 20:15

hejhej!

det blev aldrig någon "tjejträff" :( soffe kunde inte och då ville inte matilda, så då blev det bara jag, emma och innea kvar så vi sket i det! vi ska ändå träffas imorgon för vet ni vad vi ska göra?! vi ska bada! fast på badhuset här i höör då! det är nog lite kallt att bada utomhus nu... nu har mamma precis kört till jobbet!det är hennes första natt efter semestern. pappa började också att jobba idag. men jag börjar i skolan på onsdag, så det är några dagar kvar! men nu ska jag titta på teve. puss

Av Beatrice Johansson - 18 augusti 2008 14:02

hejhej!


idag vaknade jag vid halv 8, försöker att vända på dygnet nu innan jag börjar, men det går inte så bra! jag går och lägger mig sent och vaknar tidigt! inatt sov jag 7 h , jag brukar sova mellan 8-10 h. nu till något annat!


idag ska/har jag inte gjort så mycket, emma passar nog nils nu, hennes 1 åriga kusin, han är så gullig! men ikväll ska vi kanske ut och träffa tjejorna! kulkul ;) hoppas att alla kan bara! isåfall blir det; jag, emma, linnea, matilda, soffe och becki. så, jag hoppas att det går!  nu har jag precis vat inne och kollat på lite bloggar, så jag ska fortfätta med det! puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards