Direktlänk till inlägg 7 april 2009

tillbaka :)

Av Beatrice Johansson - 7 april 2009 21:44


Hejhej!


ja, nu är det PÅSKLOV!

det är himla skönt, sen är det bara skola en vecka och sen 2 veckor prao :D skola igen den 4 MAJ! och prao:en tillbringar jag hos johanna och "hennes" dagis :)

ja, nu är det tisdag, imorgon vet jag inte vad jag ska göra, på torsdag så kanske jag ska hjälpa emma att passa nils och på fredag ska jag nog v med jonna, lördag (påskafton) till tombritt, träffa oscar, hos att det blir kul :D sen på söndag antagligen gudstjänst, eller på fredag, måndag fira emelie hemma hos henne :)






Jag kommer nog alltid att gilla dig, men nu är nog känslorna starkare än någonsin. Du har något speciellt som gör att jag tycker om dig. Det har jag gjort länge nu och det kommer jag nog alltid att göra.

Jag kan inte säga att jag älskar dig, för det gör jag inte men jag gillar dig och du betyder väldigt mycket för mig. Jag hoppas att det en dag kan bli du och jag, men det kommer nog aldrig att ske. Jag kommer ihåg en gång i fyran när du sa att du skulle berätta en sak för mig, utan att någonannan hörde, men jag var väldigt blyg och vågade inte, vilket jag ångrar fortfarande. Jag kommer ihåg när vi efter den rasten hade lektion, att jag tittade på dig hela tiden och koncentrerade mig inte på lektionen utan bara drömde mig bort. Det var då jag började gilla dig, och det är snart 5 år sedan.

Det har kommit och gått rätt många kärlekar i mitt liv, men du har alltid stannat kvar. Du har en speciell plast i mitt hjärta, det kommer du kanske inte alltid att ha, men en lång tid framöver i alla fall. <3




Jag har aldrig berättat detta för någon, inte ens mina allra bästa kompisar, men det är något som jag gärna vill hålla för mig själv. Då kanske du tänker, varför skriver du det här då. Men detta är ett sätt för mig att uttrycka mina känslor.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice Johansson - 24 november 2009 19:52

Det var typ flera år sedan jag bloggade här. Tillochmed sidan där man skriver sina inlägg har bytat design. Jag tänkte bara skriva ett litet inlääg här, eftersom jag nyss kom att tänka på att jag hade kvar denna bloggen. Ni får gärna kolla min an...

Av Beatrice Johansson - 15 juni 2009 22:22

  hejsan svejsan!   det blev till tjurasjö med emma idag, och jag fotade ankorna xd ska till emma imorn också, vi ska köpa frukost bullar till frukost, så jag ska vara där tidigt ;) sen hänger jag med henne när hon klipper sig.   nu sitter jag här e...

Av Beatrice Johansson - 15 juni 2009 14:38

    HAHA, en bild ;)

.

Av Beatrice Johansson - 9 juni 2009 21:15

  åh! jag måste skärpa mig med bloggen! nu är det snart sommarlov, ska försöka att hinna mer då! men jag kan tyvär inget lova -.- jag vill inte ha sommarlov, det känns bara som att det kommer att vara hur tråkigt som helst! alla niorna slutar och jag...

Av Beatrice Johansson - 28 maj 2009 21:32

  hejsan!   nu var det flera månader sen jag bloggade! jag har helt glömt bloggen nu med alla läxor och skit -.- men jag har det bra och livet rullar vidare. snart skolavslutning, då börjar man i nian, och alla dom gamla niorna försvinner ut på läski...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards