Alla inlägg under oktober 2008

Av Beatrice Johansson - 31 oktober 2008 22:57

hejhej :P


nu har jag inte bloggat på lääänge, mer än en vecka -.-

men nu gör jag det iaf.

idag har jag städat och pluggat kemi och vatt med Jonna :D de var kul XD vi var ute med hennes kaniner i koppel XD


denna veckan har jag haft höstlov, så i onsdags sov jag, emma och linnea över hos emma och sen shoppade vi på torsdagen i lund, de var kul! jag köppte ett par stövlar från ugg, en tvål på The Body Shop, en mössa på åhlens, rosa bandet och lite godis X'D nä, nu ska jag återgå till tvn ;)


ha det bra! puss<3 glöm inte att komentera :P

Av Beatrice Johansson - 21 oktober 2008 19:24

hejhej!


idag slutade jag redan klockan 12, de var riktigt skönt.

det var bara för att alla lärare i hela byn skulle på nått så alla blev lediga :P

så när vi hade slutat så gick jag, emma, linnea och matilda till matsalen och åt, sen cyklade jag hem och när jag kom hem så stog mamma i altandörren och ( läs: rökte!!) så sa hon att jag såg ut som en blött katt!! och jag bara; tack för det!! sen slappade jag lite och låg och vilade i min säng, sen ville jag baka, så jag tittade i ALLA våra receptböcker!! och det är typ 15-20 st! men jag hittade innget som jag ville göra -.- sen gick jag och lade mig igen men efter ett tag så ville jag baka igen, så det fick bli chockladmuffins!! men jag har ite smakat dom än, så jag vet inte om dom är goda XD. sen så ville mamma att jag skule göra middag, korvanoff fick det bli!! ( korvanoff, det var så jag sa korvstroganoff när jag var liten xD) och mamma och pappa tyckte att det blev jättegott och mamma ville att jag skulle laga middag imorgon också :P inte så konstiga att man har mvg i hemkunskap ;) haha xD


 nu ska jag logga in på bdb och msn och snacka lite med kompisarna, sen blir det desperate housewifes, sen sova. ses senare pussar <3

Av Beatrice Johansson - 17 oktober 2008 22:30

hejhej !


nu har jag precis startat datorn, emma, linnea och matilda har precis varit här ,kulkul :) vi sjöng singstar och tog roliga bilder, som emma ska skicka till mig sen :) vi hade skitkul iaf :)

nu ska jag sitta uppe på msn med matilda och linnea till 4 inatt! nä, jag är nog bara inne till typ 1, ska ju på konfa-läger imorgon ;) kulkul!

nä, nu ska jag fortsätta att nörda msn! kramkram <3

Av Beatrice Johansson - 12 oktober 2008 21:33

hejhej!


nu är jag trött, ska snart gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon.

 de har varigt en kul helg :)


i fredags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde xD

men igår så åkte jag och mamma och marie-louise och johanna till gekås, ullared, de ligger i halland för er som inte vet xD ja, så i lördags va jag och mamma klara och hade packat och va hos marie -louise klockan 9 på morgonen ! tidigt!

sen åkte vi vid halv 10, sen efter 3h bilfärd så var vi framme!! sen när vi skulle ill där vi skulle sova så körde man förbi ullared och de var typ 600 meters kö in !!! men då körde vi och lämnade våra saker och  fikade sen när vi kom till ullared var där ingen kö alls!! snacka om att ha tur alltså!!

då handlade jag mycke, men jag skriver sen vad jag handlade, sen var vi där till fem sen åkte vi till älvserred där vi bodde, och gjrde middag och tittade på "stjärnor på is" sen var jag och johanna trötta så vi gick och lade oss.

sen gick vi upp typ halv 8 idag och då åt vi frukost, sen åkte vi till ullared igen vid 9 när de öppnade.  sen handlade jag mer !

 sen åkte vi hem vid 1 så vi var hemma typ 4.

då tränade på fysiken, har prov på tisdag :(

sen sjöng jag lite SingStar med mig själv xD

sen har jag ätit lite och nu sitter jag här xD


men nu ska jag sova så godnatt folks xD <33

Av Beatrice Johansson - 6 oktober 2008 22:20

hejhej :)


haha, rubriken, haha xD det skrev jag bara för att jag brukr inte blogga mitt i veckan :P


vet ni?

jag ska byta till telia! har telenor nu, och de suger balle haha xD

ska får gratis sms också ;)

my dad is nice :)

 nä nu ska jag titta lite på tv med mamma sen ska jag gå och sussa.


oj, just de, idag har jag varit på gympa, på friskis & svettis, eller fettis & svettis som pappa och tobias säger ;)

jag va där med emma och linnea, alltid lika kul :P


nä nu ka jag dra puss, ses kanske imorgon <3

Av Beatrice Johansson - 4 oktober 2008 18:43

hejhej :) nu har jag och emma precis ätit tacos, det blev lyckat :P

nu lyssnar vi på jonas brothers :P

sen ska vi sova över :)

vi ska ha ett spa sen ska vi titta på camp rock :)

good bye for now, see you tomorow pusshejs <3

Av Beatrice Johansson - 4 oktober 2008 12:17

hejhej alla läsare :)


nu har jag precis dushat så jag tyckte att det var dax att blogga lite ;)

nu ska jag till emma, eller emmas mormor rättare sagt ;P

jag ringde till emma för jag skulle fråga när hon kom idag, så sa hon att hon inte visste, så sa hon att hon skulle till hennes mormor för att nils var där  så skulle hon passa han, och så frågade hon om jag ville komma dit och det ville jag ju :) så nu ska jag gå och få på mig ett par byxor sen ska jag cykla iväg, kanske bloggar mer ikväll när emma är här. vi får se ;)


imorgon ska nog jag och emma gå på gudstjänst i kyrkan, de måste man ju när man konfrimerar sig :P


nä nu ska jag göra mig iordning, vi ses senare pusshej <3

Av Beatrice Johansson - 3 oktober 2008 21:54

hejhej!


idag är jag allmänt glad :) haha på tyskan idag hade vi väldigt kul! mille och sina ansiktsuttryck och ljud XD kulkul vare iaf x'D

just nu tittar jag på fredag hela veckan inte så jättekul menmen de får gå :)


jag längtar tills imorgon !! då ska jag och emma sova över sj hemma hos mig xD och så ska vi titta på camp rock och laga tacos, mums! nä nu ska jag fortsätta att chatta med emma linnea och matilda på msn, vi ses imorgon tror jag puss <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards